S.RIDEへの問い合わせ

S.RIDEへの問い合わせ

(English below)

<アプリの使い方・ご注文前・予約受付状況の確認について>
S.RIDEアプリを起動
「メニュー」を押す
「アプリについて」を押す
「お問い合わせ」を押す
その他の問い合わせの「フォーム」を押す
必要事項を入力して送信する

<車両が迎えに上がっている最中>(お迎えに上がるタクシー会社へのご連絡となります)
「メッセージ(または「新着あり」)」を押す
「コールセンター」を押す
「コールセンターに電話する」を押す(※通話料はお客様負担となります)

<乗車後・降車後>
S.RIDEアプリを起動
「メニュー」を押す
「アプリについて」を押す
「お問い合わせ」を押す
ご乗車についての問い合わせで該当する注文より「この注文について問い合わせる」を押す
必要事項を入力して送信する

忘れ物に関するお問い合わせ
タクシー会社への問い合わせ」をご確認ください。

お手元にS.RIDEアプリをインストールしたスマートフォン等がない場合
S.RIDEお問い合わせフォーム」より送信ください。

法人向けサービスに関するお問い合わせ
S.RIDEお問い合わせフォーム」より送信ください。

S.RIDE株式会社へのお問い合わせ・ご意見・ご要望
S.RIDEお問い合わせフォーム」より送信ください。

S.RIDEでは電話窓口は設けておりません。


Inquiry to S.RIDE
How to use the app, before ordering, and to check the status of your reservation
Launch S.RIDE app.
Press "Menu".
Press "About this app".
Press "Contact us".
Press "Show contac form" at the bottom.
Fill in the required information and submit.

<While the taxi is picking you up> (You will be contacted by the taxi company that will pick you up.)
Press "Message".
Press "Call center".
Press "Contact the call center".(※Calling charges are to be borne by the customer.)

<After boarding>
Launch S.RIDE app.
Press "Menu".
Press "About this app".
Press "Contact us".
Press "Contact about this order" at the bottom.
Fill in the required information and submit.

Inquiries about Lost and Found
Please check here.

If you do not have a smartphone or other device with the S.RIDE app installed at hand
Please submit to S.RIDE inquiry form.

Inquiries about business services
Please submit to S.RIDE inquiry form

Inquiries, opinions and requests to S.RIDE Inc.
Please submit to S.RIDE inquiry form

S.RIDE does not have a telephone contact.

Powered by Helpfeel